S cílem usnadnit uživatelům použití webové stránky využíváme cookies. Pokračováním v prohlížení těchto stránek potvrzujete, že berete na vědomí, že ukládáme soubory cookies na vašem zařízení a souhlasíte s tím. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení svého prohlížeče.
 

KONZULTACE

tel: +420 774660422
poradna@skolanove.cz

 
POMÁHÁME
 

 

» Jak postupovat při reklamaci
Reklamace a její vyřízení - jak postupovat
U zboží, které si zákazník objedná a je zasíláno přepravní společností, je zákazník povinen při převzetí zkontrolovat obal, zda není poškozen, což může znamenat poškození zboží, případně ztrátu části zboží, apod. V případě poškození obalu a podezření o možném poškození obsahu, zásilku od přepravní firmy v žádném případě nepřebírejte nebo alespoň tuto skutečnost vyznačte do přepravního listu a obratem nás informujte. Při předávání zásilky si ihned překontrolujte zboží v přítomnosti osoby od přepravní firmy. V případě převzetí zboží a potvrzení převzetí zboží bez výhrad není možné zpětně prokázat škodu vzniklou při přepravě a řešit případné nesrovnalosti s přepravní společností. Do 24 hodin od doručení a převzetí zboží je nutné zkontrolovat, zda zboží, které bylo dodáno, je kompletní. Případné rozdíly neprodleně v této lhůtě reklamujte.

Případné nesrovnalosti v obsahu dodávce zboží, poškození zboží a další nejasnosti se snažíme vyřešit okamžitě, aby zákazníkovi nevznikaly potíže se zásilkou. Případné reklamační nároky vzniklé používáním výrobků vyřizujeme vždy s ohledem na zákazníka v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v maximální zákonné lhůtě 30-ti dnů (u reklamací zaslaných přepravní společností začíná lhůta platit dnem doručení zboží zpět prodávajícímu nebo na jím udanou adresu).
K vyřízení jakéhokoli reklamačního nároku vzniklého při užívání výrobku je kupující povinen předložit doklad o zakoupení zboží - stačí fotokopie (daňový doklad, který obdrží každý zákazník společně se zbožím, případně poštou). Při reklamačním nároku uveďte písemně vadu výrobku (stačí ručně a třeba na zadní / přední stranu faktury), telefonický kontakt a zpáteční adresu, aby váš reklamační nárok mohl být vyřízen bez problémů a co nejrychleji.

UPOZORNĚNÍ
Při vzniklém reklamačním nároku a odesílání zboží nepřijímáme zboží odeslané zákazníkem na dobírku. Zboží musí být zákazníkem odesláno bez dobírkové částky. V případě reklamačního řízení hradí poštovné obě dvě strany, na jedné straně kupující (zákazník) a na druhé straně prodávající pokud se nedohodli jinak nebo pokud to není v kupní smlouvě (reklamačním řádu) uvedeno jinak.

DŮLEŽITÉ !
Případné reklamace včetně dokumentů k reklamaci zasílejte výhradně
na adresu určenou prodejcem, nikoli na adresu jeho sídla.


V případě jakýchkoli problémů týkajících se uvedení výrobku do provozu, používání výrobku a jeho příslušenství a pro více informací se na nás kdykoli obraťte na tel. +420 774 660 422 nebo e-mailem na adrese reklamace@skolanove.cz.